EN

Završena akcija Za naše male genijalce

21.03.2016.
Svečanom dodjelom pet novih računala učenicima Osnovne škole „Tina Ujevića“ iz Šibenika, 18. rujna u Šibeniku, završena je HEP-ova akcija „Za naše male genijalce“. U sklopu ovogodišnje, druge godine provedbe akcije dodijeljeno je ukupno 35 računala učenicima devet osnovnih škola iz cijele Hrvatske.

Ovogodišnju donaciju OŠ „Tina Ujevića“ iz Šibenika je u ime HEP-a uručio Ozren Nadoveza, direktor Elektre Šibenik. Nakon prošlogodišnje, prve runde akcije, u kojoj je donirano 30 novih računala u devet hrvatskih osnovnih škola, u ovogodišnjoj drugoj rundi akcije „Za naše male genijalce“, HEP je donirao ukupno 35 novih računala za devet osnovnih škola: OŠ „Vođinci“, Vođinci; OŠ „Petar Zoranić“ Stankovci, PŠ „Vukšić“; OŠ „Vladimir Nazor“, Slavonski Brod; OŠ „Vladimir Nazor“, Čepin; OŠ „Tin Ujević“, Šibenik; OŠ „Nikola Andrić“, Vukovar; OŠ „Ljudevit Gaj“, Krapina; OŠ „Bilje“, Bilje i OŠ "Vladimir Nazor“, Pribislavec. Ukupna vrijednost ovogodišnje donacije iznosi 171 tisuću kuna, a nova računala imaju trogodišnje jamstvo. 

Hrvatska elektroprivreda je u suradnji s Narodnim radijem pokrenula nacionalnu akciju „Za naše male genijalce“ 2015. godine, s namjerom osiguravanja boljih uvjeta informatičkog obrazovanja za što više učenika te senzibiliziranje javnost o stanju informatičke opreme u hrvatskim školama. Naime, prema dostupnim podacima Međunarodnog udruženja za vrednovanje obrazovnih postignuća (ICILS), u   Republici Hrvatskoj na jedno računalo u školi dolazi čak 26 učenika, dok je većina škola posljednji put značajnije opremljena računalnom opremom prije gotovo deset godina.

HEP je zbog toga akcijom „Za naše male genijalce“ donirao računalnu oprema prije svega onim školama koje nemaju niti jedno računalo, imaju velik broj učenika po računalu ili se većinom nalaze na područjima od posebne državne skrbi Republike Hrvatske. Kao finalisti, odabrano je devet osnovnih škola koje su se suočile s problemom opremljenosti neodgovarajućim računalima ili nedostatnim brojem računala u odnosu na broj učenika u školi.