HEP Group's Sustainability Report for 2015 published
01.12.2016.
HEP published its Sustainability Report for 2015. This report is a continuation of the project which resulted in publishing HEP’s first Sustainability Report covering both 2013 and 2014.
For more than ten years HEP has included certain non-financial factors in its annual reports. Yet, HEP Group’s Sustainability Reports are a result of additional effort to thoroughly describe HEP’s full-scale effect on economy, society and the environment. They are also intended to explain to the readers the way in which HEP manages this effect. Just like the previous one, this Report was made according to G4 Sustainability Reporting Guidelines. As opposed to the previous report, which covered 99 indicators, this one was extended to cover 105 indicators (13 indicators for the field of energy).
The continuity achieved in publishing the sustainability report is the basis for the application of the EU Directive on non-financial reporting, i.e. the Act on amendments to Accounting Act, which is being prepared.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.