12.06.2025. Planirani radovi na plinskoj mreži - Đakovo
Dana 12.06.2025. (četvrtak) u vremenu od 09:00 do 13:00 sati izvodit će se radovi na plinskoj mreži na području grada Đakova u Ulici Matije Gupca. Poteškoće s isporukom prirodnog plina mogu osjetiti potrošači sa sljedećeg područja:
Đakovo
Benčevića ulica
Bosutska ulica
Budrovačka ulica
Certiše ulica
Dravska ulica
Ilirska ulica
Mihanovićeva ulica
Osječka ulica
Pavićeva ulica
Savska ulica
Splitska ulica
Ulica Augusta Cesarca
Ulica Bartola Kašića
Ulica Eugena Kvaternika
Ulica Hedvige Deker
Ulica Ivana Gundulića
Ulica kralja Tvrtka
Ulica Krešimira Pavića
Ulica Marina Držića
Ulica Mate Topalovića
Ulica Matije Gupca
Ulica Nikole Jurja Tordinca
Ulica Otona Ivekovića
Ulica Pave Kraljevića
Ulica Petra Preradovića
Ulica Petra Svačića
Ulica Ruđera Boškovića
Ulica Slavka Tomerlina
Ulica Stanka Vraza
Ulica Vatroslava Doneganija
Ulica Zvečaj I
Ulica Zvečaj II
Vinkovačka ulica
Zagrebačka ulica
Molimo cijenjene potrošače da nas kontaktiraju na 0800 88 13 ukoliko i nakon predviđenog roka završetka radova budu imali poteškoća s isporukom prirodnog plina.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.