01.09.2017. Planirani radovi na plinskoj mreži - Osijek
Dana 01.09.2017. (petak) u vremenu od 08:30 do 12:00 sati odvijat će se radovi na plinskoj mreži na području osječkih gradskih četvrti Donji grad, Industrijska četvrt i Retfala. Poteškoće s isporukom prirodnog plina mogu osjetiti potrošači sa sljedećeg područja:
G.Č. Donji grad
Banova ulica (kbr. 1-55)
Krstova ulica (kbr. 54-60b)
Ulica sv. Petka (kbr. 52-56)
G.Č. Industrijska četvrtak
Cetinska ulica
Dunavska ulica (kbr. 1-43/2-60)
Krapinsko naselje
Krbavska ulica (kbr. 1-19/2-26)
Neretvanska ulica (kbr. 1-37/2-10)
Orljavska ulica
Savska ulica (kbr. 1-35)
Ulica sv. Josipa radnika (kbr. 1-27/2-28)
Unska ulica
Vinkovačka cesta (kbr. 7-53)
Vrbaska ulica (kbr. 1-18)
G.Č. Retfala
Jankovačka ulica
Kolodvorska ulica (kbr. 99-175/80-146)
Kozjačka ulica (kbr. 43-65)
Moslavačka ulica
Platačka ulica
Prenjska ulica
Psunjska ulica (kbr. 81a-183/72-140)
Zvečevska ulica (kbr. 27-59)
Molimo cijenjene potrošače da nas kontaktiraju na 0800 88 13 ili 031 213 125 ukoliko i nakon previđenog roka završetka radova budu imali poteškoća s isporukom prirodnog plina.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.