02.10.2017. Planirani radovi na plinskoj mreži - Osijek
Dana 02.10.2017. (ponedjeljak) u vremenu od 08:00 do 15:00 sati odvijat će se radovi na plinskoj mreži na području osječke G.Č. Jug II u Trpanjskoj ulici. Poteškoće s isporukom prirodnog plina mogu osjetiti potrošači sa sljedećeg područja:
G.Č. Jug II
Bakarska ulica (kbr. 2a-60)
Bračka ulica (kbr. 1-83/10-36)
Buzetska ulica
Gradačka ulica
Humska ulica
Hvarska ulica (kbr. 5-11)
Kornatska ulica
Kvarnerska ulica
Labinska ulica
Lokrumska ulica
Lošinjska ulica (kbr. 43-47/10-80)
Lovranska ulica
Medulinska ulica
Mljetska ulica (kbr. 45-103/44-104)
Motovunska ulica
Murterska ulica
Opatijska ulica
Orebićka ulica
Paška ulica
Pašmanska ulica
Pelješačka ulica
Porečka ulica
Pulska ulica
Rapska ulica (kbr. 5-75/2-70)
Rovinjska ulica
Srijemska ulica (kbr. 115-155/106-136)
Starigradska ulica
Tovarnička ulica
Trpanjska ulica
Ugljanska ulica
Ulica Boke Kotorske
Ulica Dugog Otoka
Velaluška ulica
Zaostroška ulica
Molimo cijenjene potrošače da nas kontaktiraju na 0800 88 13 ukoliko i nakon previđenog roka završetka radova budu imali poteškoća s isporukom prirodnog plina.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.