07.09.2017. Planirani radovi na plinskoj mreži - Osijek
Dana 07.09.2017. (četvrtak) u vremenu od 08:00 do 15:00 sati odvijat će se radovi na plinskoj mreži na području osječke G.Č. Novi grad u Ulici kneza Trpimira. Poteškoće s isporukom prirodnog plina mogu osjetiti potrošači sa sljedećeg područja:
G.Č. Novi grad
Aljmaška ulica
Antunovačka ulica
Belišćanska ulica
Belomanastirska ulica (kbr. 31-79/24-64)
Bihaćka ulica
Bogdanovačka ulica
Brodska ulica (kbr. 1-29/22-26)
Ćelijska ulica
Daljska ulica
Delnička ulica
Drniška ulica
Gospićka ulica
Kninska ulica
Koprivnička ulica
Kutinska ulica
Laslovačka ulica
Lipička ulica
Novogradiška ulica
Orahovička ulica
Pleternička ulica
Prijedorska ulica
Sarvaška ulica
Stadionsko naselje (kbr. 35-81/72-180)
Šarengradska ulica
Štitarska ulica
Ulica kneza Trpimira (kbr. 18-28)
Ulica kralja Petra Svačića (kbr. 56)
Ulica Martina Divalta (kbr. 4-52)
Ulica Woodrova Wilsona
Vatrogasna ulica
Voćinska ulica
Molimo cijenjene potrošače da nas kontaktiraju na 0800 88 13 ili 031 213 125 ukoliko i nakon previđenog roka završetka radova budu imali poteškoća s isporukom prirodnog plina.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.