08.10.2020. Planirani radovi na plinskoj mreži - Osijek
Dana 08.10.2020. (četvrtak) u vremenu od 10:30 do 15:00 sati izvodit će se radovi na plinskoj mreži na području osječke G.Č. Donji Grad u Ulici Zmaj Jove Jovanovića i u Mostarskoj ulici te na području G.Č. Novi Grad u Varaždinskoj ulici. Poteškoće s isporukom prirodnog plina mogu osjetiti potrošači sa sljedećeg područja:
G.Č. Donji Grad
Banova ulica (kbr. 57-75/70-84c)
Crkvena ulica (kbr. 1-35/6b-76)
Cvjetkova ulica (kbr. 1-63/12-68)
Donjodravska obala (kbr. 8-30)
Gluha ulica
Krstova ulica (kbr. 1-65/2-50)
Mostarska ulica (kbr. 105-131)
Park kr. Katarine Kosač (kbr. 2-7)
Primorska ulica
Trg Nikole Tesle (kbr. 2)
Ulica Branka Radičevića
Ulica Ive Tijardovića
Ulica Josipa Huttlera (kbr. 7-25a)
Ulica Jovana Gojkovića
Ulica Jove Jovanovića Zmaja
Ulica Mije Kišpatića (kbr. 11-27/18-52)
Ulica sv. Petka (kbr. 41-61/56a-72)
Vijenac Vlahe Bukovca
Vodenička ulica
G.Č. Novi Grad
Požeška ulica (kbr. 71-73)
Ulica Josipa Reihla Kira (kbr. 6-20)
Varaždinska ulica
Molimo cijenjene potrošače da nas kontaktiraju na 0800 88 13 ukoliko i nakon predviđenog roka završetka radova budu imali poteškoća s isporukom prirodnog plina.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.