27.08.2020. Planirani radovi na plinskoj mreži - Osijek
Dana 27.08.2020. (četvrtak) u vremenu od 08:00 do 15:00 sati izvodit će se radovi na plinskoj mreži na području osječke G.Č. Industrijska četvrt u Gackoj ulici. Poteškoće s isporukom prirodnog plina mogu osjetiti potrošači sa sljedećeg područja:
G.Č. Industrijska četvrt
Drinska ulica (kbr. 123-127/16/20-22)
Gacka ulica
Miljacka ulica
Sanska ulica
Trebižatska ulica
Ulica kneza Trpimira (kbr. 10-20)
G.Č. Tvrđa
Istarska ulica (kbr. 1-13/18b-32)
Trg Augusta Šenoe
Trg Franje baruna Trenka
Trg Lavoslava Ružičke
Ulica Adama Reisnera (kbr. 1-63/2-34a)
Ulica Antuna Mihanovića
Ulica Bartula Kašića (kbr. 2-58a)
Ulica Dobriše Cesarića (kbr. 13a-31/30-44)
Ulica Ivana Gundulića (kbr. 2a)
Ulica kar. Alojzija Stepinca (kbr. 23-59/8b/16-38b)
Ulica Matije Antuna Reljkovića
Ulica Otokara Keršovanija (kbr. 25-35/12-28)
Vukovarska cesta (kbr. 31/12-60a)
Zagrebačka ulica (kbr. 9c-39/10b-36)
Molimo cijenjene potrošače da nas kontaktiraju na 0800 88 13 ukoliko i nakon predviđenog roka završetka radova budu imali poteškoća s isporukom prirodnog plina.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.