29.06.2020. Planirani radovi na plinskoj mreži - Osijek
Dana 29.06.2020. (ponedjeljak) u vremenu od 09:00 do 13:00 sati izvodit će se radovi na plinskoj mreži na području osječke G.Č. Retfala u Psunjskoj ulici, te na području G.Č. Tvrđa u Ulici Antuna Mihanovića. Poteškoće s isporukom prirodnog plina mogu osjetiti potrošači sa sljedećeg područja:
G.Č.Retfala
Jankovačka ulica
Kolodvorska ulica (kbr. 99-175/80-146)
Kozjačka ulica (kbr. 43-65/81-103)
Moslavačka ulica
Platačka ulica
Prenjska ulica
Psunjska ulica (kbr. 81a-183/72-140)
Zvečevska ulica (kbr. 27-59)
G.Č.Tvrđa
Trg Lavoslava Ružučke
Ulica Adama Reisnera (kbr. 1-63/26a-34a)
Ulica Antuna Mihanovića
Ulica Bartula Kašića (kbr. 20-58a)
Ulica Dobriše Cesarića (kbr. 40-44)
Ulica Ivana Gundulića (kbr. 2a)
Ulica kardinala Alojzija Stepinca (kbr. 49-59/16-38b)
Zagrebačka ulica (kbr. 31-39/28-36)
Molimo cijenjene potrošače da nas kontaktiraju na 0800 88 13 ukoliko i nakon predviđenog roka završetka radova budu imali poteškoća s isporukom prirodnog plina.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.