26.01.2021. Neplanirani radovi na plinskoj mreži - Slatina
Dana 26.01.2021. (utorak) u vremenu od 08:00 do 15:00 sati izvodit će se radovi na sanaciji oštećenog dijela plinske mreže na području grada Slatine na Trgu sv. Josipa. Poteškoće s isporukom prirodnog plina mogu osjetiti potrošači sa sljedećeg područja:
Slatina
Banovačka ulica
Kreminac
Mirna ulica I
Mirna ulica II
Papučka ulica
Potočani
Ribnjak
Stublovačka ulica
Sunčana ulica
Trg Ruđera Boškovića
Trg sv. Josipa
Ulica Ane Katarine Zrinski
Ulica Ante Kovačića
Ulica Bartula Kašića
Ulica braće Radića (kbr. 5-37/4-50)
Ulica Brune Bušića
Ulica Franje Kuhača
Ulica Grigora Viteza
Ulica Grofa Janka Draškovića
Ulica Jakova Gotovca
Ulica Ljudevita Posavskog
Ulica Marije Jurić Zagorke
Ulica Marina Držića
Ulica Matice Hrvatske
Ulica Matije Antuna Reljkovića
Ulica Milke Trnine (kbr. 1-23/2-24)
Ulica Miroslava Kraljevića
Ulica Rudolfa Kolibaša
Ulica Silvija Strahimira Kranjčevića
Ulica Tina Ujevića
Ulica Vladimira Nazora (1-47/2-56b)
Ulica Vlahe Bukovca (kbr. 2-12)
Vinogradska ulica
Molimo cijenjene potrošače da nas kontaktiraju na 0800 88 13 ukoliko i nakon predviđenog roka završetka radova budu imali poteškoća s isporukom prirodnog plina.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.