06.10.2022. Planirani radovi na plinskoj mreži - Osijek
Dana 06.10.2022. (četvrtak) u vremenu od 07:00 do 11:00 sati izvodit će se radovi na plinskoj mreži na području osječke G.Č. Retfala u Kozjačkoj ulici. Poteškoće s isporukom prirodnog plina mogu osjetiti potrošači sa sljedećeg područja:
G.Č. Retfala
Biokovska ulica
Ćićarijska ulica
Diljska ulica
Fruškogorska ulica
Jankovačka ulica
Kapelska ulica
Kaptolska ulica
Kolodvorska ulica (kbr. 51-175/36a-146)
Kozjačka ulica (kbr. 61-169/70-164)
Maceljska ulica
Marjanska ulica
Mlinska ulica (kbr. 59-171/52-172)
Moslavačka ulica
Paklenička ulica
Platačka ulica
Plješevička ulica (kbr. 1-31/2-16e)
Prenjska ulica
Psunjska ulica (kbr. 81a-183/72a-142)
Risnjačka ulica
Svilajska ulica
Šokačka ulica
Ulica Ivanščice
Ulica J.J. Strossmayera (kbr. 251-349/282-356)
Ulica Krndije
Ulica Retfala Nova
Ulica Šandora Petofia (kbr. 204a-210)
Ulica Vidove gore
Vilanjska ulica
Virska ulica
Vlašička ulica
Vratnička ulica
Zvečevska ulica (kbr. 27-59)
Žumberačka ulica
Ulica Ljudevita Posavskog (kbr. 4-32)
Molimo cijenjene potrošače da nas kontaktiraju na 0800 88 13 ukoliko i nakon predviđenog roka završetka radova budu imali poteškoća s isporukom prirodnog plina.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.