26.10.2022. Planirani radovi na plinskoj mreži - Našice
Dana 26.10.2022. (srijeda) u vremenu od 11:00 do 14:00 sati izvodit će se radovi na plinskoj mreži na području grada Našica u Ulici Ante Starčevića. Poteškoće s isporukom prirodnog plina mogu osjetiti potrošači sa sljedećeg područja:
Našice
Tavanačka cesta (kbr. 1-7)
Ulica 132. našičke brigade Hrvatske vojske
Ulica 21. rujna
Ulica Adolfa Waldingera
Ulica Ante Gardaša
Ulica Antuna Mihanovića
Ulica braće Radića (kbr.87-215/62-186)
Ulica dr. Ante Starčevića
Ulica Ferde Livadića
Ulica Hinka Juhna
Ulica Ivana Gorana Kovačića
Ulica Ivana Gundulića
Ulica Ivana Mažuranića (kbr.15-35/20-48)
Ulica Ivana Zajca
Ulica Jakova Gotovca
Ulica Josipa Jurja Strossmayera (kbr. 31-59/38-118)
Ulica Josipa Rohra
Ulica Josipa Runjanina
Ulica Matice Hrvatske
Ulica Mavre Špicera
Ulica Miroslava Kraljevića
Ulica Otona Ivekovića
Ulica Stanka Bilinskog
Ulica Vlahe Bukovca
Ulica Zdravka Hermana
Ulica Zlatka Balokovića
Ulica žrtava fašizma
Molimo cijenjene potrošače da nas kontaktiraju na 0800 88 13 ukoliko i nakon predviđenog roka završetka radova budu imali poteškoća s isporukom prirodnog plina.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.