Od ponedjeljka 23. srpnja u blagajničkoj dvorani Elektre Zagreb u Gundulićevoj 32 uveden je sustav upravljanja slijedom šalterskog upravljanja s ciljem smanjivanja gužvi i ubrzavanja rada na šalterima
Stranke na centralnom poslužitelju biraju uslugu za koju žele redni broj putem ekrana osjetljivog na dodir. Na ekranu se prikazuju broj stranaka u redu za svaku uslugu tako da stranka ima uvid koliko je stranaka u redu. Nakon pritiska ispisuje se papirić sa rednim brojem, brojem stranaka u redu i popisom aktivnih šaltera za odabranu uslugu. Na ovaj način stranka može zaključiti koliko će vremena trebati čekati za izvršenje određene usluge. Na središnjem pokazivaču i pokazivačima iznad šaltera poziva se broj koji je na redu. Dodatnim treperenjem prikaza na središnjem pokazivaču i prikaza na prikazivaču iznad šaltera stranka se obavještava na koji se šalter treba javiti.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.