TEESCHOOLS - International Project Meeting - Zagreb
09.01.2018.
On December 12, 2017, an international working meeting of partners on the EU project TEESCHOOLS was held.
The meeting starts with the welcome speech of HEP ESCO held by Sandra Magajne.
According the mtg. agenda, the following topic were discussed:
WP2
Planning communication events (HEP ESCO with City of Split)
Various financial reporting issues
WP3
Procurement issues (City of Split)
Results of audits – financial data
Final questionnaire for all partners expected results
Expected deliverable contents and layout
Extension of the deadline (31.03.2018)
Extension of use resources and external costs
Analysis of the external expertise of the optimal financial model
WP4
Planning joint activities, events and trainings within WP2 and WP4
Actions:
The LP will send the official email informing all partners of the extension of the deadline for deliverables 3.3.
HEP ESCO shall, if no progress is made before mid-January, meet with the City of Split Project Manager and send a joint letter of urgency to the state agency for procurement with the proposal for resolution.
HEP ESCO will send the final financial models questionnaire as soon as possible.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.