Glavna skupština HEP-a o provedbi Uredbe o kriterijima za stjecanje statusa ugroženih kupaca
11.09.2015.
Danas, 11. rujna 2015. u sjedištu Društva u Zagrebu, održana je Skupština Hrvatske elektroprivrede d.d.
Glavna skupština je donijela sljedeću odluku:
Glavna skupština Hrvatske elektroprivrede
temeljem traženja Uprave HEP-a d.d. od 10. rujna 2015. godine utvrđuje
postojanje potrebe za provedbom Uredbe o kriterijima za stjecanje statusa
ugroženih kupaca energije iz umreženih sustava (NN br. 95/2015) na način da
njena provedba ne utječe na promjenu postojeće ukupne cijene električne
energije za krajnje kupce iz kategorije kućanstva.
U tom smislu nalaže se Upravi HEP-a d.d. da
poduzme sve nužne mjere i aktivnosti, uključujući i usmjeravanje aktivnosti
svojih ovisnih društava kroz njihove organe društva, pri provedbi predmetne
Uredbe, koji neće dovesti do promjene postojeće ukupne cijene električne
energije za krajnje kupce.
Sukladno čl. 243. st.1. t.3. Zakonao trgovačkim društvima nalaže se Upravi
društva izvršenje ove odluke.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.