Napominjemo
kako HEP pozdravlja proces liberalizacije, ali i osuđuje nepoštene, nemoralne i
zavaravajuće metode prodaje nekolicine opskrbljivača, koje između ostalog
uključuju lažno predstavljanje, krivotvorenje potpisa, neovlašteni ulazak u
domove građana, neistinito prikazivanje popusta, ali i sklapanje ugovora s
nedovoljno informiranim građanima visoke životne dobi.
HEP odlučno odbacuje optužbe tvrtke RWE
Hrvatska da opstruira liberalizaciju tržišta. Dapače, edukativno-informativna
kampanja HEP-a u vezi sa zaštitom prava potrošača upravo doprinosi stvaranju
zrelog i odgovornog tržišta.
Informiranje kupaca o njihovim pravima
kod sklapanja ugovora o opskrbi putem terenskih prodajnih predstavnika, HEP-ov
je odgovor na brojne upite zabrinutih kupaca, medija i udruga potrošača. Ono je
ujedno obveza koja proizlazi iz propisa koje je donijela Hrvatska energetska
regulatorna agencija (HERA), a koja se ne odnosi samo na HEP, nego na sve
opskrbljivače električnom energijom u Hrvatskoj. U tom smislu, HEP poziva RWE,
ali i druge opskrbljivače da u svom poslovanju poštuju najvišu razinu standarda
zaštite prava potrošača koja vrijedi u Europskoj uniji.