Zahvaljujući obilnoj kiši i otopljenom snijegu, u prvom tromjesečju ove godine hidroelektrane su iskoristile iznimno dobre hidroloških okolnosti.
Ovogodišnje prvo tromjesečje, prema količini vode u akumulacijskim jezerima naših hidroelektrana, slijedi iza prvog tromjesečja 2010., koje u povijesti HEP-a još uvijek drži rekord. Jednako tako je i s ostvarenom proizvodnjom: od 1. siječnja do 31. ožujka, hidroelektrane HEP Proizvodnje proizvele su više od 2,5 TWh (2,5 milijarda kilovatsati), što je malo manje od rekordnog tromjesečja 2010. godine. U usporedbi mjesečne proizvodnje, od ostvarene u ožujku 2013. veća je bila samo proizvodnja hidroelektrana u prosincu 2010. godine.
Ipak je ostvaren jedan rekord – u ovogodišnjem ožujku hidroelektrane su proizvele malo više od jednog teravatsata električne energije i time je to najveća do sada ikad zabilježena proizvodnja u ožujcima u povijesti HEP-a.
Zahvaljujući takvim okolnostima, 1. travnja zabilježen je rekordan udjel vlastite proizvodnje u podmirenju ukupne potrošnje električne energije u Republici Hrvatskoj.
To potvrđuje opravdanost planirane izgradnje novih hidroelektrana kao izvora obnovljive energije u Hrvatskoj.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.