U probnom radu i druga HEP-ova fotonaponska elektrana u Osijeku
03.03.2014.
Krajem veljače u probni je rad puštena fotonaponska elektrana instalirana na krovu traforadionice Elektroslavonije na Zelenome polju u Osijeku.
Kao i prva HEP-ova fotonaponska elektrana u Osijeku, smještena na krovu upravne zgrade Elektroslavonije, i ova elektrana ima priključnu snagu od 30 kW. Sastoji se od 120 komada FN panela pojedinačne snage 250 W. Očekivana godišnja proizvodnja iznosi 35.000 kWh.
Obje su osječke elektrane dio projekta izgradnje fotonaponskih elektrana na zgradama u vlasništvu HEP-a d.d. na ukupno devet lokacija, kojeg izvodi HEP ESCO. Na temelju statusa povlaštenog proizvođača električne energije, proizvedena električna energija iz fotonaponskih elektrana prodavat će se HROTE-u po povlaštenoj cijeni.
Ukupni proizvodni potencijal fotonaponskih elektrana na svih devet lokacija, ukupne snage 207 kW, iznosi približno 247 tisuća kWh godišnje, a očekivani godišnji prihod od prodaje proizvedene električne energije tijekom 14 godina iznosi približno 567 tisuća kuna.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.