24.04.2018. Planirani radovi na plinskoj mreži - Slatina
Dana 24.04.2018. (utorak) s početkom u 07:00 sati odvijat će se radovi na plinskoj mreži na području slatinskog M.O. Vladimir Nazor u Ulici Vladimira Nazora. Poteškoće s isporukom prirodnog plina mogu osjetiti potrošači sa sljedećeg područja:
Grad Slatina
Banovačka ulica
Papučka ulica
Stublovačka ulica
Sunčana ulica
Trg Ruđera Boškovića
Trg sv. Josipa
Trg Zbora narodne garde
Ulica Ane Katarine Zrinski
Ulica Ante Kovačića
Ulica Bartola Kašića
Ulica braće Radića (kbr. 1-29/2-48)
Ulica Brune Bušića
Ulica Franje Kuhača
Ulica Grigora Viteza
Ulica grofa Janka Draškovića
Ulica Jakova Gotovca
Ulica Kreminac
Ulica Ljudevita Posavskog
Ulica Marije Jurić Zagorke
Ulica Marina Držića
Ulica Matice Hrvatske
Ulica Matije Antuna Reljkovića
Ulica Milke Trnine (kbr. 1-11/2-12)
Ulica Mirna I
Ulica Mirna II
Ulica Miroslava Kraljevića
Ulica Potočani
Ulica Ribnjak
Ulica Rudolfa Kolibaše
Ulica Ruđera Boškovića
Ulica Silvija Strahimira Kranjčevića
Ulica Tina Ujevića
Ulica Vladimira Nazora (kbr. 1-51/2-60)
Ulica Vlahe Bukovca
Za sva pitanja stojimo na raspolaganju na 0800 88 13.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.