29.06.2019. Neplanirani radovi na plinskoj mreži - Osijek
Dana 29.06.2019. (subota) s početkom od 08:00 sati odvijat će se radovi na sanaciji oštećenja plinske mreže na području osječke G.Č. Gornji grad na križanju Ilirske ulice i Ulice sv. Roka. Poteškoće s isporukom prirodnog plina mogu osjetiti potrošači sa sljedećeg područja:
G.Č. Gornji grad
Dubrovačka ulica (kbr. 61-89/8-18/48a-62)
Ilirska ulica
Lička ulica
Naselje Vladimira Nazora (kbr. 12-22)
Podravska ulica
Poljski put I (kbr. 2-6)
Ružina ulica (kbr. 57-151/50-148)
Solarski trg
Splavarska ulica
Strma ulica
Ulica Andrije Hebranga (kbr. 1-105/2-108)
Ulica Ante Paradžika
Ulica Antuna Gustava Matoša
Ulica Antuna Kanižlića (kbr. 1-31/2-48)
Ulica Franje Antuna Blažića
Ulica Huge Conrada Hotzendorfa
Ulica Ivana Gundulića (kbr. 97b-141/174a-244)
Ulica Izidora Kršnjavog (kbr. 40-54)
Ulica J.J. Strossmayera (kbr. 43-141/42-128)
Ulica Pampas
Ulica Pavla Pejačevića (kbr. 27a-43)
Ulica Slaz
Ulica sv. Roka (kbr. 1-63/2-82)
Vijenac Augusta Cesarca
Vijenac Josipa Kozarca
Vijenac Ljube Babića
Za sva pitanja stojimo na raspolaganju na 0800 88 13.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.