Struktura cijene toplinske energije ovisi o sljedećim parametrima:
kategoriji potrošnje - kućanstva ili industrija i poslovni potrošači
tipu toplinskog sustava - centralni, zatvoreni ili samostalni toplinski sustav
distribucijskom području – područje na kojem se nalazi distribucijska mreža (Zagreb, Osijek, Sisak, Velika Gorica, Samobor ili Zaprešić)
ugovorenom opsegu usluga – usluge iz ugovora s krajnjim kupcima.
U nastavku se nalaze poveznice na cijene/tarife/naknade za krajnje kupce toplinske energije spojene na toplinske sustave HEP-Toplinarstva koje su u primjeni od 1. listopada 2024.
Cijene/tarife/naknade za krajnje kupce toplinske energije u centralnim toplinskim sustavima (CTS):
HEP Toplinarstvo, osim kao Kupac toplinske energije ili Opskrbljivač toplinskom energijom, nudi i nestandardne usluge za djelatnost distribucije toplinske energije na području distribucijskih mreža (Zagreb, Osijek, Sisak, Velika Gorica, Samobor).
U nastavku se nalazi poveznica na cjenik nestandardnih usluga za djelatnost distribucije toplinske energije koji je u primjeni od 25. siječnja 2021.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.