Obustava isporuke tople vode naselju Gredice te slabija kvaliteta isporuke okolnim naseljima
06.10.2023.
Zbog sanacije puknuća magistralnog vrelovoda u Dobrinjskoj ulici, privremeno je prekinuta isporuka tople vode krajnjim kupcima u naselju Gredice te u ulicama Majstora Radonje 10-16 i Dobrinjskoj 15-17 u naselju Srednjaci. Slabiju kvalitetu isporuke mogu imati krajnji kupci u naseljima Gajevo, Staglišće, Jarun i Vrbani. Završetak sanacije i normalizacija isporuke tople vode očekuju se danas, 6. listopada 2023. u kasnim večernjim satima.
Razlog puknuća magistralnog vrelovoda u Dobrinjskoj ulici je korozija cijevi. Predmetna dionica magistralnog vrelovoda na kojoj je došlo do puknuća nije bila u obuhvatu radova revitalizacije vrelovodne mreže koji su se provodili u sklopu projekta „Revitalizacija vrelovodne mreže na području grada Zagreba“, obzirom da su ovim projektom obuhvaćene najstarije dionice zagrebačkog vrelovoda.
Radnici HEP-Toplinarstva ulažu maksimalne napore da se puknuće vrelovoda sanira u što kraćem roku te mole krajnje kupce za strpljenje i razumijevanje za vrijeme trajanja radova sanacije.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.