Obustava isporuke tople vode u naseljima Jarun, Gajevo, Staglišće, Vrbani, Dugave, Jakuševec i Sloboština
11.05.2022.
Zbog radova na revitalizaciji vrelovodne mreže, HEP-Toplinarstvo će u naseljima Jarun, Gajevo, Staglišće i Vrbani obustaviti isporuku tople vode od 12. svibnja 2022. do 2. lipnja 2022., a u naseljima Dugave, Jakuševec i Sloboština od 16. svibnja 2022. do 5. lipnja 2022.
Radovi koje provodi HEP-Toplinarstvo dio su kapitalnog projekta u sklopu kojeg se planira u razdoblju od 2021. do 2023. revitalizirati jedna trećina, odnosno 68,5 od ukupno 227,3 kilometara zagrebačke vrelovodne mreže. Ukupna je vrijednost projekta 700 milijuna kuna, od čega se 421,5 milijuna kuna financira bespovratnim sredstvima iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
Sve informacije o projektu i planiranim obustavama isporuke tople vode građani mogu pronaći na web stranici www.vrelovod-zagreb.hr.
Radnici HEP-Toplinarstva će uložiti maksimalne napore da se radovi revitalizacije provedu u što kraćem roku, a krajnje kupce mole za strpljenje i razumijevanje.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.