Povećava se kapacitet magistralnog vrelovoda za zapadni dio Zagreba
05.06.2025.
HEP-Toplinarstvo će tijekom ove godine provesti radove povećanja kapaciteta magistralnog vrelovoda za zapadni dio Zagreba. Ovi će radovi omogućiti kvalitetniju isporuku toplinske energije postojećim krajnjim kupcima, kao i spajanje novih zgrada na centralni toplinski sustav, uslijed pojačane izgradnje u zapadnom dijelu Zagreba.
Radovi na povećanju kapaciteta magistralnog vrelovoda započet će u Ulici Matije Vlačića Ilirika, uslijed čega će od 9. do 13. lipnja biti obustavljena isporuka tople vode krajnjim kupcima u naseljima Špansko, Malešnica i Gajnice.
Sve informacije o terminima obustava isporuke tople vode krajnji kupci pravovremeno mogu saznati putem web stranice HEP-Toplinarstva www.hep.hr/toplinarstvo u rubrici Krajnji kupci - Bez toplinske energije, a obustave koje uključuju više naselja, najavljivat će se i putem medija.
Krajnje kupce i građane grada Zagreba molimo za strpljenje i razumijevanje tijekom provođenja radova, jer će po završetku radova opskrba toplinskom energijom biti pouzdanija i kvalitetnija.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.