Započinje uključivanje grijanja u ogrjevnoj sezoni 2023./2024.
13.10.2023.
S obzirom na najavljeno zahlađenje, HEP-Toplinarstvo će od ponedjeljka, 16. listopada 2023., započeti s uključivanjem grijanja u gradovima Zagrebu, Osijeku, Sisku, Velikoj Gorici, Samoboru i Zaprešiću. Proces uspostavljanja isporuke toplinske energije za grijanje za više od 130 tisuća krajnjih kupaca spojenih na toplinske sustave trajat će približno tri dana.
Toplinski sustavi su spremni za novu ogrjevnu sezonu, a HEP-Toplinarstvo poziva manji dio krajnjih kupaca koji još uvijek provode radove na unutarnjim instalacijama grijanja u svojim stambenim i poslovnim prostorima da ih što prije završe. Nakon završetka radova na unutarnjim instalacijama predstavnici suvlasnika ili upravitelji zgrada trebaju HEP-Toplinarstvu dostaviti pisanu izjavu da su instalacije ispravne i spremne za prihvat toplinske energije, kako bi se u svim zgradama moglo uključiti grijanje.
Ogrjevna sezona 2023./2024. završit će najkasnije 15. svibnja 2024. godine, a odluka o točnom terminu isključivanja grijanja donijet će se ovisno o vremenskim uvjetima.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.