Popis pravnih osoba odnosno ovlaštenih osoba koje mogu izraditi EOTRP i EMP
Popis pravnih osoba odnosno ovlaštenih osoba koje mogu izraditi elaborat optimalnog tehničkog rješenja priključenja na mrežu (EOTRP) i elaborat mogućnosti priključenja (EMP):
HEP-Operator distribucijskog sustava d.o.o., Ulica grada Vukovara 37, 10000 Zagreb (OIB: 46830600751) *Napomena: isključivo za priključenje krajnjeg kupca odnosno kupca s vlastitom proizvodnjom te proizvođača kod kojeg se izgradnja proizvodnog postrojenja svrstava u jednostavne građevine odnosno radove
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Unska ulica 3, 10000 Zagreb (OIB: 57029260362)
Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Ruđera Boškovića 32, 21000 Split (OIB: 00857144221)
Energetski institut Hrvoje Požar, Savska cesta 163, 10000 Zagreb (OIB: 43980170614)
Institut za elektroprivredu d.d., Kupska ulica 2, 10000 Zagreb (OIB: 64870356780)
ENERCO SOLAR d.o.o., Tržna ulica 1, 10290 Zaprešić (OIB: 00962148169)
Centar kompetencije za obnovljive izvore energije d.o.o. , Zagrebačka ulica 89, 42000 Varaždin (OIB: 15010738836)
TOSKA d.o.o., Dragutina Golika 89, 10000 Zagreb (OIB: 97681997938)
SOLEKTRA d.o.o., Trg Eugena Kvatrnika, 40000 Čakovec (OIB: 29052227993)
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.