U svim zemljama Europske unije 25. svibnja 2018. stupila je na snagu Opća uredba o zaštiti osobnih podataka(GDPR). Osnovna svrha ove uredbe je veća zaštita pojedinaca i njihovih osobnih podataka.
HEP Opskrba je i do sada štitila vašu privatnost i s posebnom pažnjom postupala s vašim osobnim podacima. Nastojimo biti transparentni i jasni po pitanju obrade vaših osobnih podataka i zaštite privatnosti. U svojem poslovanju primjenjujemo visoke standarde sigurnosti i zaštite vaših osobnih podataka.
HEP Opskrba sve vaše osobne podatke obrađuje u skladu s važećim zakonskim i podzakonskim hrvatskim i europskim propisima, a što je detaljno objašnjeno u Izjavi o zaštiti osobnih podataka. Izjavom je HEP Opskrba odredila koji se podaci kupaca prikupljaju, na koji se način obrađuju, u koje se svrhe upotrebljavaju te koja su prava kupaca vezana uz iznošenje osobnih podataka.
Kako ostvariti svoja prava?
putem telefona 0800 5255
pisanim zahtjevom na adresu HEP-Opskrbe (Ulica grada Vukovara 37, 10000 Zagreb)
Newsletter Prijavite se ako želite primati novosti putem e-pošte.
Ova stranica upotrebljava kolačiće
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.