Prema Zakonu, računom se smatra i račun koji se izdaje i zaprima u elektroničkom obliku pod uvjetom da postoji suglasnost primatelja za prihvat takvog računa, a koju primatelj daje u pisanom obliku.
Prednosti slanja i primanja e-računa:
računi se mogu automatski knjižiti
za svaki e-račun, zna se točno vrijeme kada je preuzet i kada počinje teći rok dospijeća
osigurana je kontrola dostave računa, praćenje statusa računa (poslani, dostavljeni, nedostavljeni) i jednostavno pretraživanje
brže, sigurnije, jednostavnije i jeftinije slanje, zaprimanje i čuvanje računa te njihovo prosljeđivanje na plaćanje
primatelj e-računa može isti račun preuzeti neograničen broj puta
nema gubljenja računa
ubrzava se plaćanje i naplata
uz e-račun moguće je priložiti različite dokumente, elektroničke ili skenirane, poput dopisa, priloga, obrazaca, ugovora i slično
Ako i vi želite zaprimati e-račun dovoljno je popuniti obrazac Suglasnosti koji se nalazi u aplikaciji Moj račun. Potpisanu i ovjerenu Suglasnost pošaljite na adresu HEP Opskrbe i primajte e-račun za električnu energiju.
Uz e-račun zajedno čuvamo hrvatske šume i okoliš i doprinosimo smanjenju potrošnje papira.
Newsletter Prijavite se ako želite primati novosti putem e-pošte.
Ova stranica upotrebljava kolačiće
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.