02.09.2021. Neplanirani radovi na plinskoj mreži - Osijek
Dana 02.09.2021. (četvrtak) oko 12:30 sati uslijed iskopnih radova došlo je do oštećenja plinske mreže na području osječkog G.Č. Tvrđa u Ulici Bartula Kašića. Poteškoće s isporukom prirodnog plina mogu osjetiti potrošači sa sljedećeg područja:
G.Č. Industrijska četvrt
Drinska ulica 127
Ulica kneza Trpimira 12
G.Č. Tvrđa
Istarska ulica (kbr. 1-13/18b-32)
Trg Augusta Šenoe
Trg Franje baruna Trenka
Trg Lavoslava Ružučke
Ulica Adama Reisnera (kbr. 1-63/2-34a)
Ulica Antuna Mihanovića
Ulica Bartula Kašića (kbr.2-58a)
Ulica Dobriše Cesarića (kbr. 13a-31/30-44)
Ulica Ivana Gundulića 2a
Ulica kar. Alojzija Stepinca (kbr. 23-59/8b/16-38b)
Ulica Matije Antuna Reljkovića
Ulica Otokara Keršovanija (kbr. 25-35/12-28)
Vukovarska Cesta (kbr.31/12-60a)
Zagrebačka ulica (kbr. 9c-39/10b-36)
Djelatnici HEP-Plina d.o.o. pristupili su sanaciji oštećenja, te se ponovna isporuka prirodnog plina očekuje u najkraćem mogućem roku.
Za sva pitanja stojimo na raspolaganju na 0800 88 13.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.