Za krajnje kupce toplinske energije u gradovima Zagrebu, Osijeku, Sisku, Velikoj Gorici, Samoboru i Zaprešiću dostupna je nova aplikacija Moj račun. Aplikacija
Moj račun je namijenjena krajnjim kupcima kategorije kućanstva, kao i krajnjim kupcima kategorije industrija i poslovni potrošači.
Krajnjim kupcima je putem aplikacije
Moj račun omogućen:
- pregled i preuzimanje računa za toplinsku energiju unazad 12 mjeseci
- pregled zaduženja i izvršenih uplata računa za toplinsku energiju
- pregled i preuzimanje godišnjeg obračuna potrošnje toplinske energije unazad tri godine, koji služi za potrebe izdavanja energetskog certifikata prostora
- pregled godišnjih izvješća o poslovanju HEP-Toplinarstva u sklopu djelatnosti kupca toplinske energije počevši od 2015. godine
- pojašnjenje modela za raspodjelu i obračun isporučene toplinske energije.
Aplikacija je jednostavna za korištenje i pregledna te je dostupna krajnjim kupcima toplinske energije 24 sata dnevno.
Upite, prijedloge i komentare vezane za poboljšanje aplikacije krajnji kupci mogu uputiti HEP-Toplinarstvu na adresu elektroničke pošte
mojracun.toplina@hep.hr.