Obustava isporuke tople vode naseljima Utrine, Travno, Jakuševec, Dugave i Sloboština
07.06.2023.
Zbog radova na revitalizaciji vrelovodne mreže, HEP-Toplinarstvo će krajnjim kupcima u naseljima Utrine, Travno, Jakuševec, Dugave i Sloboština privremeno obustaviti isporuku tople vode od 14. lipnja 2023. do 3. srpnja 2023.
Radovi koje provodi HEP-Toplinarstvo dio su kapitalnog projekta u sklopu kojeg se planira revitalizirati jedna trećina, odnosno 68,5 od ukupno 227,3 kilometara zagrebačke vrelovodne mreže. Projekt se provodi s ciljem povećanja energetske efikasnosti sustava i sigurnosti opskrbe toplinskom energijom krajnjih kupaca. Ukupna vrijednost projekta je više od 92 milijuna eura. Prihvatljivi trošak projekta je 73,8 milijuna eura, a od tog iznosa 55,9 milijuna eura financira se bespovratnim sredstvima Europskog fonda za regionalni razvoj.
Sve informacije o projektu i popis obustava isporuke tople vode građani mogu pronaći na web stranici www.vrelovod-zagreb.hr.
Radnici HEP-Toplinarstva će uložiti maksimalne napore da se radovi revitalizacije provedu u što kraćem roku, a krajnje kupce mole za strpljenje i razumijevanje.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.