Kako podnijeti zahtjev korištenjem aplikacije Moja mreža?
Aplikaciji Moja mreža pristupa se na poveznici https://mojamreza.hep.hr/. Za podnošenje zahtjeva putem aplikacije Moja mreža, u aplikaciju se potrebno registrirati odnosno prijaviti putem sustava e-Građani , klikom na crveni gumb Prijava.
Prijava u aplikaciju putem sustava e-Građani provodi se kroz Nacionalni identifikacijski i autentifikacijski sustav (NIAS), pri čemu sustav e-Građani vodi korisnika kroz proces potvrde identiteta korisnika odgovarajućom vjerodajnicom. Za prijavu u aplikaciju
Moja mreža putem sustava e-Građani dovoljna je vjerodajnica značajne razine sigurnosti (npr. token banke).
Prije podnošenja zahtjeva, potrebno je u dijelu aplikacije Postavke urediti korisničke podatke i upisati adresu, e-mail i broj telefona.
Korisnici aplikacije prijavljeni putem sustava e-Građani zahtjeve mogu podnositi u ulozi fizičke osobe ili kao ovlaštena osoba pravne osobe, a omogućena je i dodatna opcija podnošenja zahtjeva u ime opunomoćitelja - korisnika mreže, vlasnika ili investitora (uz prilaganje odgovarajućeg dokaza).
Funkcionalnost podnošenja zahtjeva u aplikaciji Moja mreža dostupna je za mjerna mjesta iz kategorije potrošnje kućanstvo i za mjerna mjesta iz kategorije potrošnje poduzetništvo.
Više informacija o korištenju aplikacije Moja mreža možete pronaći u Korisničkom priručniku.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.