Hrvatska elektroprivreda d.d. danas je primila nagradu SJAJ za kvalitetu prikaza politike i prakse društvenog odgovornog poslovanja i održivosti na korporativnom webu i pratećim digitalnim kanalima.
Nagrada koju dodjeljuju DOBRA HRVATSKA – Poslovna inicijativa za afirmaciju društveno odgovornog poslovanja i održivog razvoja tvrtke M.E.P. te Hrvatska udruga poslodavaca kao sjedište Global Compact mreže Hrvatska – UN inicijative za DOP i održivi razvoj ustanovljena je ove godine i bit će trajnog karaktera.
Nacionalno istraživanje na temelju kojega su dodijeljene nagrade uključilo je analizu objavljenih sadržaja na korporativnim interenetskim stranicama 203 hrvatske tvrtke te upitnika kojeg je ispunila 81 tvrtka. Na temelju dobivenih rezultata HEP d.d. je među deset tvrtki koje su dobile najvišu ocjenu kvalitetu prikaza politike i prakse društvenog odgovornog poslovanja i održivosti na korporativnom webu i pratećim digitalnim kanalima. Riječ je o uravnoteženom prikazu ekonomskih, okolišnih i društvenih pokazatelja i utjecaja poslovanja HEP-a, od upravljanja ljudskim potencijalima, javnom nabavom, preko zaštite okoliša, projekata u području energetske učinkovitosti i obnovljivih izbora energije do donacijskih programa.
Sukladno ispunjenom upitniku, Odbor za dodjelu nagrade razmatrao je sadržaj objavljen na webu HEP grupe, Facebook stranicama HEP Opskrbe, webovima ELEN i ZelEn te korporativnom YouTube kanalu.
Ostale tvrtke - dobitnici nagrade su Dukat d.d., Ericsson Nikola Tesla d.d., Heineken Hrvatska d.o.o., Hrvatski telekom d.d., INA d.d., OTP banka Hrvatska d.d., Podravka d.d., Valamar Riviera d.d., Vetropack Straža d.d.
HEP ima bogatu tradiciju izvještavanja svojih dionika o ekonomskim, okolišnim i društvenim učincima. Jedna je od prvih energetskih kompanija u tranzicijskim državama koja je 1999. počela izdavati izvješće o utjecajima na okoliš. Sredinom 2000-tih HEP je redovito u istraživanjima Zagrebačke škole za ekonomiju i menadžment bio među kompanijama koje najkompletnije izvještavaju o DOP-u. Od 2015. HEP izdaje Izvješće o održivosti prema GRI standardu.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.