HEP u projektu Croatian eInvoicing Business to Administration Exchange Project
16.01.2017.
HEP je jedan od partnera u provedbi projekta "Croatian eInvoicing Business to Administration Exchange Project", čiji je koordinator Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta.
U tijeku je provedba projekta Croatian eInvoicing Business to Administration Exchange Project koji se financira sredstvima Europske unije temeljem programa Instrumenta za povezivanje Europe (engl. Connecting Europe Facility – CEF).
Svrha projekta je promoviranje korištenja nacionalne platforme za zaprimanje strukturiranih elektroničkih računa od strane javne uprave te razmjena elektroničkih računa između privatnog i javnog sektora putem integracije s postojećim nacionalnim čvorom za razmjenu elektroničkih računa. Osim navedenog, projektom će se osigurati tehnički i operativni preduvjeti za prekograničnu razmjenu elektroničkih računa između privatnog i javnog sektora. Predviđen završetak projekta je 30. svibnja 2017. godine.
Nositelj i koordinator projekta je Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta, a projektni partneri su Fina, Grad Pula, HEP d.d., IN2 d.o.o. i mStart d.o.o.
Implementaciju projekta sufinancira Europska unija iz Instrumenta za povezivanje Europe u iznosu od 251.328 EUR-a, a ukupna vrijednost projekta je 335.104 EUR-a.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.