Ovogodišnja akcija „Za naše male genijalce“ kojom Hrvatska elektroprivreda d.d. donira 100 novih računala traje od 13. rujna do 6. listopada 2021. godine, a osnovne škole mogu se prijaviti na web stranici genijalci.hep.hr.
Hrvatska elektroprivreda nastavlja s ulaganjima u razvoj informatičkog obrazovanja te se pozivaju sve osnovne škole u Republici Hrvatskoj da sudjeluju i u ovogodišnjoj akciji. Prijaviti se mogu tako da ispune online obrazac na web stranici genijalci.hep.hr, snime video u kojem će predstaviti svoju školu i kraj iz kojeg dolaze i pojasne zašto su baš njima potrebna računala.
Hrvatska elektroprivreda d.d. ovom akcijom nastoji opremiti što više osnovnih škola računalnom opremom te na taj način poboljšati uvjete održavanja nastave i učenje. Akciju smo pokrenuli 2015. godine i od tada je HEP donirao 450 novih računala za učenike 130 osnovnih škola diljem Hrvatske.
Ovogodišnji Natječaj za akciju „Za naše male genijalce“ bit će otvoren od 13. rujna do 6. listopada 2021. godine.
Sve potrebne informacije o akciji zainteresirane škole mogu saznati na web stranici: genijalci.hep.hr
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.