Tomislav Rosandić proglašen financijskim direktorom godine
22.02.2017.
Član Uprave HEP-a d.d. Tomislav Rosandić proglašen je najboljim financijskim direktorom 2016. godine u Hrvatskoj.
Nagrada je dodijeljena u sklopu Konferencije CFO 2017. - Financije u digitalnom svijetu, koja je održana u organizaciji konzultantsko-revizorske tvrtke Deloitte.
Rosandiću je priznanje uručio Bernard Jakelić, zamjenik glavnog direktora Hrvatske udruge poslodavaca i predsjednik komisije koja je odabrala financijskog direktora godine.
„Iznimno sam ponosan zbog nagrade za najboljeg financijskog direktora, a naročito zato jer je to neposredno priznanje struke. Ovo se priznanje nadovezuje na povećanje kreditnog rejtinga HEP-a prema ocjeni Standard and Poor'sa krajem prošle godine. Ta je pozitivna ocjena izravan rezultat aktivnog korporativnog upravljanja financijskim položajem i ukupnim poslovanjem HEP grupe, te unaprjeđenja financijske politike“, rekao je Tomislav Rosandić i dodao: „Dokazali smo da je HEP sposoban i za vrlo izazovne transakcije na međunarodnom tržištu i zbog toga nam je drago da smo prepoznati kao stabilna kompanija sa strateškim planom ulaganja, te mogućnostima rasta i širenja poslovanja u vremenima koja su vrlo izazovna za energetski sektor u cijeloj Europi. Iako nagradu primam osobno, ona je priznanje svim mojim suradnicima u HEP-u na koje sam posebno ponosan. Zato ova nagrada predstavlja snažan poticaj našem timu da nastavimo doprinositi ostvarenju postavljenih poslovnih ciljeva i jačanju izvrsnosti, kako u poslovanju, tako i u osobnom profesionalnom razvoju“.
Nagrada za najboljeg financijskog direktora u Hrvatskoj dodjeljuje se drugu godinu zaredom, a prošlogodišnji dobitnik bio je Marko Čižmek, član Uprave Valamar Riviere.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.