Kako krajnji kupci mogu štedjeti energiju i smanjiti svoje račune za toplinsku energiju?
Nemojte pregrijavati Vaš stambeni/poslovni prostor. Optimalna temperatura u grijanim prostorijama je 20oC. Za svaki stupanj više utroši se 6 posto više energije.
Pridržavajte se uputa o načinu podešavanja željene temperature tvrtke koja je ugradila termostatske radijatorske ventile u Vaš stambeni/poslovni prostor.
Provjerite raspore na prozorima Vaših stambenih/poslovnih prostora. Ukoliko postoje, treba ih zabrtviti. Nebrtvljeni raspori na prozorima uzrokuju velike gubitke energije.
Prostorije prozračujte redovito, ali ne duže od 10 minuta. Na taj način će se sačuvati toplina akumulirana u zidovima i namještaju te će nakon provjetravanja Vaš stambeni/poslovni prostor uskoro biti topao kao i ranije. Nikako nije preporučljivo reguliranje temperature prostorije otvaranjem prozora.
Radijatori ne smiju biti zaklonjeni zavjesama i namještajem. Sušenjem rublja na radijatoru praktički prekidate grijanje. Pokriven i zaklonjen radijator je izoliran i nema pravog učinka.
Na nivou zgrade razmislite o obnovi toplinske ovojnice i drugim energetskim poboljšicama u zgradi.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.