EN
Na koji način se obavlja promjena krajnjeg kupca toplinske energije?

Na koji način se obavlja promjena krajnjeg kupca toplinske energije?

Krajnji kupac toplinske energije obavezan je u roku od 8 dana od dana nastale promjene HEP-Toplinarstvu pisanim putem prijaviti promjenu vlasništva nad stambenim/poslovnim prostorom. Tako prijavljena promjena vlasništva, odnosno promjena krajnjeg kupca toplinske energije u propisanom roku od 8 dana, primjenjivat će se od sljedećeg obračunskog razdoblja, sukladno dostavljenoj pravovaljanoj dokumentaciji za promjenu krajnjeg kupca. Prethodni krajnji kupac i krajnji kupac na kojeg se prenose prava i obveze mogu se međusobno dogovoriti da se promjena primjenjuje od obračunskog razdoblja u kojem je ista prijavljena te u tom slučaju HEP-Toplinarstvu trebaju dostaviti izjavu koju su potpisali prethodni i novi krajnji kupac.

Promjena krajnjeg kupca toplinske energije obavlja se na temelju pisanog zahtjeva u kojem je potrebno navesti sljedeće podatke:
  • Šifra krajnjeg kupca (nalazi se na računu za toplinsku energiju)
  • Ime, prezime, adresa i OIB prethodnog i novog krajnjeg kupca.

Uz zahtjev se prilaže preslika:
  • osobne iskaznice krajnjeg kupca
  • stare uplatnice za toplinsku energiju (nije obavezno)
  • jednog od sljedećih dokumenata kojim se dokazuje promjena krajnjeg kupca:
- kupoprodajni ugovor
- darovni ugovor
- ugovor o uzdržavanju
- rješenje o nasljeđivanju
- zemljišno-knjižni izvadak (vlasnički list)
- obavijest ovjerena i potpisana od strane ovlaštenog predstavnika stambene/poslovne zgrade
- ugovor o zakupu poslovnog prostora.

Zahtjev za promjenu krajnjeg kupca toplinske energije i potrebna dokumentacija mogu se dostaviti:
  • za Zagreb, Veliku Goricu, Samobor, Zaprešić i Sisak pisanim putem na adresu HEP-TOPLINARSTVO d.o.o. Miševečka 15/a, 10000 Zagreb, putem elektroničke pošte  toplinarstvo@hep.hr, telefaksom na broj 01/6131 966 i osobnim dolaskom u HEP centar, Ulica grada Vukovara 37b, Zagreb. Radno vrijeme u kojem se zaprimaju stranke u HEP centru je: ponedjeljak, utorak, četvrtak i petak od 7:30 do 14:30 sati i srijeda od 7:30 do 20 sati.
  • za Osijek pisanim putem ili osobnim dolaskom na adresu HEP-TOPLINARSTVO d.o.o. Pogon Osijek, Ulica cara Hadrijana 3, 31103 Osijek, putem elektroničke pošte toplinarstvo.osijek@hep.hr i telefaksom na broj 031/20 77 57. Radno vrijeme u kojem se zaprimaju stranke u Pogonu Osijek je od ponedjeljka do petka od 7:30 sati do 14:30 sati.
Ova stranica upotrebljava kolačiće
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.
Prihvaćam odabrane
Na ovoj mrežnoj stranci koriste se kolačići. Molimo Vas da pročitate Obavijest o kolačićima.
Prihvaćam sve