Što je potrebno za registraciju u aplikaciju MOJ RAČUN?
Za pristup u aplikaciju MOJ RAČUN u registracijskoj formi potrebno je unijeti:
korisničko ime koje predstavlja Vašu adresu elektroničke pošte (E-mail)
podatke navedene u polju PODACI O KRAJNJEM KUPCU koji se nalaze s lijeve gornje strane računa (ime, prezime i OIB krajnjeg kupca toplinske energije)
poziv na broj s jednog od tri zadnja računa.
Poziv na broj primatelja predstavlja podatak koji je potrebno upisati prilikom plaćanja računa za isporučenu toplinsku energiju i isti se nalazi na uplatnici pod rubrikom Poziv na broj primatelja.
Podatak o pozivu na broj primatelja (s jednog od tri zadnja računa) je neophodan prilikom registracije korisnika na aplikaciju MOJ RAČUN, a isti se nalazi u polju označenom crvenom bojom na donjem prikazu.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.