HEP Opskrba dobila priznanje od Udruženja obrtnika Rijeke
17.12.2018.
Udruženje obrtnika Rijeka, Bakar, Kraljevica, Čavle i Kostrena, u srijedu, 12. prosinca 2018. obilježili su 50 godina rada. Tom prigodom, u Gradskoj vijećnici Grada Rijeke, uručene su zahvalnice poslovnim partnerima s kojima Udruženje ima odličnu suradnju.
U ime HEP Opskrbe zahvalnicu za ostvarenu uspješnu suradnju u projektu „Zajednička nabava“ primila je direktorica HEP Opskrbe, Tina Jakaša. HEP Opskrba i na ovaj način daje svoj doprinos poslovanju malih poduzetnika te koristi svaku priliku za uključivanje u projekte kojima se potiče rast i razvoj poslovanja malog i srednjeg poduzetništva i očuvanje bogate obrtničke tradicije na ovim prostorima.
U Hrvatskoj djeluje preko 83 tisuće obrtnika. Oni zajedno sa svojim zaposlenicima i članovima obitelji koji sudjeluju u radu obrta, čine gotovo 30 posto ukupnog gospodarskog potencijala zemlje.
Newsletter Prijavite se ako želite primati novosti putem e-pošte.
Ova stranica upotrebljava kolačiće
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.