HEP Opskrba sudjelovala u humanitarnoj utrci Mliječna staza
21.09.2020.
UNICEF-ova utrka Mliječna Staza i ove godine ujedinila je cijelu Hrvatsku. Više od 7.000 sudionika vrijedno je skupljalo kilometre za djecu s teškoćama. Virtualna utrka trajala je od 5. do 20. rujna 2020., a odvijala se na tisućama staza po cijeloj Hrvatskoj.
Zajednički cilj bio je da djeca s teškoćama postanu djeca mogućnosti. Zbog novonastalih okolnosti i brige za zdravlje trkača, utrka je po prvi puta okupila sudionike uz pomoć mobilne aplikacije.
Dvadeset devet zaposlenika HEP Opskrbe su trčanjem, hodanjem, planinarenjem i vožnjom bicikla prikupili ukupno 2.865 kilometara.
UNICEF će prikupljena sredstva uložiti u senzorne sobe i edukaciju stručnjaka koji provode terapije senzorne integracije s djecom s teškoćama. Mliječna staza svake godine okuplja tisuće trkača, rekreativaca, volontera i osoba iz javnog života koji zajedno doprinose ostvarenju humanitarnog cilja.
Newsletter Prijavite se ako želite primati novosti putem e-pošte.
Ova stranica upotrebljava kolačiće
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.