HEP Opskrbi još jedno priznanje dizajnerske struke
30.10.2018.
Na Izložbi hrvatskog dizajna 1718 nagrada za produkt dizajn dodijeljena za dizajnersko rješenje ELEN LEAF
U Muzeju za umjetnost i obrt i izložbenom salonu Izidor Kršnjavi, otvorena je deseta jubilarna Izložba hrvatskog dizajna, izložbeni pregled najbolje hrvatske dizajnerske produkcije u protekle dvije godine.
Prije početka izložbe, na kojoj je predstavljeno 243 rada, proglašeni su najbolji dizajnerski radovi i dodijeljene prestižne nagrade Hrvatskog dizajnerskog društva.
U kategoriji najboljeg produkt dizajna u javnoj arhitekturi za najbolji rad proglašen je ELEN LIEF, dizajnerica Ane Banić Gottlicher i Maše Vukmanović, te arhitekta Ivana Galića. Izvođač radova je tvrtka Elna kabel.
ELEN LEAF dizajnersko je rješenje stanice za punjenje električnih vozila za naručitelja HEP Opskrbu.
Nakon iF design award 2017 , ovo je samo dodatno priznanje koje potvrđuje da HEP Opskrba prepoznaje trendove i ide ukorak sa svjetskim i domaćim inovativnim rješenjima.
Newsletter Prijavite se ako želite primati novosti putem e-pošte.
Ova stranica upotrebljava kolačiće
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.