EN
Česta pitanja

Česta pitanja

HEP Elektra opskrbljuje krajnje kupce iz kategorije kućanstvo u okviru univerzalne usluge kao javne opskrbe prema reguliranim uvjetima.

HEP Opskrba nema obvezu javne usluge i opskrbljuje krajnje kupce prema ugovorenim uvjetima.
Kupac očitanje brojila dostavlja HEP ODS-u, bilo za potrebe razgraničenja potrošnje ili u okviru usluge samoočitanja.
Svaki kupac kategorije kućanstvo ima, temeljem zahtjeva, pravo na samoočitanje stanja brojila. Naknada se za izradu mjesečnog obračuna kod kupaca u sustavu samoočitanja ne zaračunava.
Kupce koji imaju ugovorenu uslugu samoočitanja, HEP Opskrba oslobađa iznosa za opskrbnu naknadu u visini 9,25 kuna mjesečno. Na taj način kupac, uz mjesečno plaćanje svoje stvarne potrošnje, godišnje uštedi 111 kuna.
Moj račun  - aplikacija za kupce HEP Elektre  i Moj Hepi račun - aplikacija za kupce HEP Opskrbe omogućuju kupcima da u bilo koje vrijeme putem internetskog preglednika pristupe svom računu, pregledaju stanje potrošnje i ispišu račun.